Tomatin besloot om, na The Antiquary, ook hun volledige single malt gamma een nieuwe look te geven.
Vanaf maart 2016 krijgen de Tomatin Legacy, 12 jaar, Cask Strength, 14 jaar, 18 jaar, 1988 vintage en 36 jaar oude whisky een nieuw pak aangemeten.
De Monadhliath Mountains, de heuvels rondom Tomatin Distillery, sieren zowel de elegante fles als de doos. De nieuwe verpakking is het laatste stukje in de grote identiteitspuzzel die Tomatin opnieuw aan het leggen was. Het is een gevolg van de - in marketing jargon - brand repositioning die het merk onderging met als centraal thema "The softer side of the Highlands".
Tomatin nam ondertussen behoorlijk stelling met #TomatinLife en hun open brief aan de SWA om meer transparantie. Dingen waar we alleen maar blij van worden.
Enfin, genoeg geschreven. Vergaap je aan het knappe werk van Pocket Rocket Creative! (Dat ergens lijkt op een kruising tussen de verpakking van Jura en de flessen van Glenmorangie.)
Mooi hé! |
Bron: Persbericht Tomatin Distillery
Reacties
Een reactie posten